İnternetten İngilizce Öğreniyorum Diyenler Buraya


Globalleşen dünyaya ayak uydurmak ve uyum sağlamak için ana dilimizin yanında en az bir yabancı dil öğrenmemiz ve kendimizi bu konuda belli bir seviyeye getirmemiz gerekir. Diğer ülkelerle her alanda bilgi alışverişi yapabilmek, kendi düşüncelerimizi ifade edebilmek ve sağlıklı bir iletişim kurmak için ikinci hatta üçüncü bir dil öğrenmek şart…
 
Bir dili gerçekten öğrenmek isteyen insan; gerek internet sitelerinde gerekse okullarda eğitim alırlar. Çok fazla masraflı olan ve bireyin beklediği ilgiyi alamadığı İngilizce kursları her zaman için doğru bir seçenek olmamaktadır. Bunun yerine internet sitesi üzerinden İngilizce dersi veren siteler daha çok revaçtadır. Sitemiz de; alanında uzman kişilerle hazırlanmış, gerçekten her bireyin seviyesi düşünülerek hazırlanmış ders programlarıyla bu siteyi kullanan tüm ziyaretçilerine hizmet vermektedir.
 

İnternetten İngilizce Öğreniyorum
Dil öğrenmek isteyen bireylere İngilizce eğitimi vermeyi amaçlayan ve kariyerlerini geliştirmek adına programlar düzenleyen sitemiz, insanların beğenisini almış, en çok tıklanan sitelerin başında gelmektedir. Burada dil eğitimi alan ve aradıkları bilgileri bu site üzerinden bulan kişiler, hemen hemen her anlamda gayet akıcı ve etkileyici bir dil konuşmaktadır. Yabancılarla iletişimde gayet profesyonel bir şekilde konuşmayı amaçlayan insanlar, bu site sayesinde amaçlarına ulaşıyor ve müsait oldukları her zaman bu siteyi ziyaret ederek bilgi ediniyorlar.

Herhangi bir kar amacı gütmeden; İngilizce öğrenmek isteyen insanlara destek sağlayan, hedefledikleri dil eğitim programları sayesinde profesyonel bir dil eğitimi veren http://ingilizcekonusmak.blogspot.com.tr/ nin başarıları yadsınamaz bir gerçektir.
 
Yabancı ülkede yaşamak isteyenler için, işlerinde yüksek bir mertebeye gelmek isteyenler için bulunmaz bir fırsat olan bu site, almış olduğu olumlu yorumlar sayesinde yolunda emin adımlarla ilerlemektedir. Belirlemiş olduğu vizyon ve misyonlar gereği insanların memnuniyetini esas alan bu site, 7/24 dil öğretmek gayesiyle tüm insanlara hizmet vermektedir. Sitemizin amacını özetleyecek olursak; online İngilizce dersleri ile İngilizce konuşmak isteyenlere yardımcı olmaktır diyebiliriz.

Anlıyorum Ama Konuşamıyorum Diyenler

 
 
Ayrıca her seviyeden İngilizce öğreniyorum diyenler için eğitim seti tavsiyelerimizi de şu yazımızdan takip edebilirsiniz: http://ingilizcekonusmak.blogspot.com.tr/2016/10/ingilizce-ogreniyorum-diyenlere-egitim-setleri.html

 Bu setlerden özellikle gerçek İngilizce öğrenme seti olan Learn Real English kursunu önerebiliriz. Bu seti, İngilizceyi anlıyorum ama konuşamıyorum diyen arkadaşlara tavsiye ediyoruz. Çünkü Effortless English sisteminin kullandığı mini hikaye soru-cevap yöntemi ile bol tekrarlı İngilizce konuşma pratiği yaparak çok iyi bir konuşma becerisi yakalayabilirsiniz.
 

PAYLAŞMAK GÜZELDİR:

Merhaba arkadaşlar, internetten İngilizce öğrenmek istiyorum diyenlere yardımcı olmak için bir çok faydalı içerikleri sitemizde paylaşıyoruz. Yayınladığımız İngilizce video dersleri, makaleler ve mp3 dinleme derslerini faydalı buluyorsanız, sosyal medyada sitemizi paylaşarak bize destek olabilirsiniz. Hepinize teşekkür ediyor, İngilizce eğitiminizde başarılar diliyoruz.

    Blogger Comment

0 yorum:

Yorum Gönder

Akıcı ingilizce konuşmak - Yorumlarınız Değerlidir