İngilizce Eğitim Seti İndir

Günümüzde bilgisayar ve internet kullanımının yaygınlaşmasıyla birçok şeyi kendimiz internetten yapar hale geldik. Özellikle teknolojinin ve dijital çağın eğitim alanına entegre olmasıyla okula ya da kursa gitmeden evimizden birçok şeyi öğrenebiliyoruz. Bu durum tabi ki, ingilizce öğrenme için de geçerlidir. İnternet ortamındaki derslerle ya da dijital ingilizce eğitim setleriyle hiç kursa gitmeden kendi kendine ingilizce öğrenmeniz mümkündür.
Peki, İyi bir ingilizce eğitim seti nasıl olmalıdır. En İyi ingilizce eğitim setinde bulunması gereken özellikler nelerdir? Herşeyden önce, iyi ingilizce eğitim seti, çalışırken zevk aldığınız ve sıkılmadan çalışabildiğiniz ingilizce eğitim setidir. İngilizceyi kendilerine zevk ve bir hobi haline getirenler çok daha hızlı ingilizce öğrenirler.
En iyi ingilizce eğitim setinin diğer bir özelliği de ingilizce konuşma becerisi geliştirmeye yönelik hazırlanmış olmasıdır. Piyasada, ingilizce eğitim seti adı altında dolaşan bir sürü faydasız ürün dolaşmaktadır. Okullarda ve ingilizce kurslarında bir ton gramer kuralını size yükledikleri yetmiyormuş gibi bir de ingilizce eğitim seti adı altında sizi gramer kurallarına boğan setlerden uzak durmanızı tavsiye ediyorum.
Sitemizde uzun zamandan beri sizlere Effortless English ingilizce eğitim setini anlatıyorum. Effortless English seti, internetten bilgisayarınıza indirip, sonra istediğiniz yerde dinleyerek çalışabileceğiniz mp3 ingilizce dersleridir. Effortless English, 7 kuralıyla daha hızlı ve kolay ingilizce öğrenmeniz için tasarlanmıştır. En önemlisi de size ingilizce konuşma becerisi kazandırır.
Şimdi sizlere Effortless English kurucusu AJ Hoge’un yaklaşık 2 yıl önce piyasaya çıkardığı Power English ingilizce eğitim setinden bahsetmek istiyorum. AJ Hoge bu seti, iki yıl önce tek bir günlük özel bir satışla piyasaya sürmüş ve sonra satışını durdurmuştu. Power English ingilizce eğitim seti, bir süre önce tekrar satışa sunuldu.

Ben de ilk satışa çıktığında Power English setini alarak denemiştim. Power English ingilizce eğitim setindeki derslere sadece ingilizce dersi demek yeterli olmaz diye düşünüyorum. Bu derslerde AJ Hoge, kişisel gelişim, liderlik ve yönetim alanlarında, katıldığı seminerlerden ve okuduğu kitaplardan alıntılar yaparak ufkunuzu genişletiyor. Bu derslerle sadece İngilizcenizi geliştirmekle kalmıyor, hayatınıza yön verecek pek çok faydalı bilgiyi de öğrenmiş oluyorsunuz.
İngilizce seviyesi intermediate ve advanced (orta ve ileri) olan herkese Power English ingilizce eğitim setini şiddetle tavsiye ederim. İngilizce seviyesi biraz daha düşük (pre-intermediate ve intermediate) olan arkadaşların da Original Effortless English setini kullanmalarını tavsiye ediyorum. Original Effortless English setindeki dersler, Power English setindeki derslere göre biraz daha kolay ve 4 farklı seviyeden oluşuyor.
Power English ingilizce eğitim seti indirdiğinizde, setin içerisinde 30 farklı ders seti bulunuyor. Bunların her birinde, aynen Effortless English’teki gibi, main audio, vocabulary, mini story ve point of view dersleri bulunuyor. Yine bonus olarak, 5-6 adet commentary mp3 dersi ile birkaç adet video dersini de indirmiş olacaksınız. Ayrıca her ingilizce mp3 dersinin pdf formatında text halini de indireceksiniz. Böylece dersleri hem dinleyip hem de okuyabilirsiniz.
Özetle söylemek gerekirse Power English’in, piyasadaki en iyi ingilizce eğitim seti olduğunu söyleyebilirim. İlk piyasaya çıktığında fiyatı da biraz yüksekti ama şimdi, Original Effortless English setinin fiyatıyla aynı ve 97 dolardır. Ayrıca dersleri kullanıp da memnun kalmazsanız para iade garantisi vardır. Ama paranızı geri isteyeceğinizi hiç sanmıyorum. Çünkü gerçekten Effortless English ve Power English ingilizce eğitim seti indirip, dersleri gerektiği gibi (tıkla-öğren) çalıştığınızda ingilizce konuşmanız eskisine göre çok daha iyi gelişecektir.
Power English İngilizce Eğitim Seti İndir
Gerçekten, Power English ingilizce eğitim setini alıp indirmekle kendinize çok büyük bir iyilik yapmış olacaksınız. İngilizce eğitimi, geleceğiniz için yaptığınız en iyi yatırımdır. Şimdi hemen Power English ingilizce eğitim setini indirmek için burayıtıklayın.
Effortless English Kuralları:









  • Kural 1: Kelime Ezberlemeyin
  • Kural 2: Gramer Çalışmayın
  • Kural 3: Önce Dinleyin
  • Kural 4: Deep Learning
  • Kural 5: Point Of View
  • Kural 6: Gerçek ingilizce
  • Kural 7: Dinle ve Cevapla
  • Effortless English indir

  • PAYLAŞMAK GÜZELDİR:

    Merhaba arkadaşlar, internetten İngilizce öğrenmek istiyorum diyenlere yardımcı olmak için bir çok faydalı içerikleri sitemizde paylaşıyoruz. Yayınladığımız İngilizce video dersleri, makaleler ve mp3 dinleme derslerini faydalı buluyorsanız, sosyal medyada sitemizi paylaşarak bize destek olabilirsiniz. Hepinize teşekkür ediyor, İngilizce eğitiminizde başarılar diliyoruz.

      Blogger Comment

    0 yorum:

    Yorum Gönder

    Akıcı ingilizce konuşmak - Yorumlarınız Değerlidir